לצורך בירור לגבי מוצרים או זמינותם במלאי צרו קשר עם שירות הלקוחות
שעות הפעילות שירות הלקוחות:
ראשון עד חמישי, בין השעות 8:00-16:00.
אם הבקשה נעשית מעבר לשעות הפעילות, נשמח לטפל בה ביום העסקים הבא.
אנחנו גאים באיכות המוצרים שלנו, במיוחד באלו שמותאמים לתנאי חוץ.
שימו לב: לאחר שהמוצר נמצא בביתכם, לא חלה אחריות על צמחים או כדים.
קרה משהו לא צפוי עם ההזמנה? לא לדאוג!
במקרה כזה, יש למלא טופס דיווח שנשלח אליכם לאחר יצירת קשר עם שירות הלקוחות.
אנחנו נבדוק את המקרה, ובמידה ואכן יש בעיה, נדאג להשלים את המוצר החסר ללא עלות משלוח או להחליף פריט שניזוק במשלוח – כמובן לאחר תיאום מול חברת השילוח.
שעות הפעילות שירות הלקוחות:
ראשון עד חמישי, בין השעות 8:00-16:00.
אם הבקשה נעשית מעבר לשעות הפעילות, נשמח לטפל בה ביום העסקים הבא.
אם ביצעתם הזמנה ואתם מעוניינים לבטל אותה, אנחנו כאן כדי לעזור.
שימו לב: ניתן לבטל את ההזמנה עד שעה אחת בלבד מרגע ביצועה, וזאת בתנאי שהביטול נעשה בשעות הפעילות שלנו.
שעות הפעילות שירות הלקוחות:
ראשון עד חמישי, בין השעות 8:00-16:00.
אם הבקשה נעשית מעבר לשעות הפעילות, נשמח לטפל בה ביום העסקים הבא.
לשחזור חשבונית תוכלו לפנות לשירות הלקוחות ואנחנו נבצע עבורכם שחזור חשבוניות.
שעות הפעילות שירות הלקוחות:
ראשון עד חמישי, בין השעות 8:00-16:00.
אם הבקשה נעשית מעבר לשעות הפעילות, נשמח לטפל בה ביום העסקים הבא.
אנחנו מבינים שלפעמים דברים משתנים, ואתם עשויים לרצות להחזיר או להחליף מוצר.
ניתן לבצע החזרה או החלפה של מוצר תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת המוצר, בתנאים הבאים:
•הכד נרכש ללא מילוי.
•הצמח נשאר סגור, לא נפתח, עוצב או הותקן.
•המוצר ללא נזק, ונמצא באריזתו המקורית.
•ההחזרה תתבצע בצירוף הוכחת רכישה (חשבונית).
•עלות איסוף עבור החזרה או החלפה: 49 ₪.
החזרה או החלפה של מוצר תקול
אם המוצר שקיבלתם הגיע תקול או פגום, אנחנו נדאג להחליף אותו עבורכם:
•באיסוף עצמי: ניתן להחזיר את המוצר תוך 3 ימי עסקים מרגע אישור ההזמנה להחלפה.
•באיסוף מטעם החברה:
נבצע איסוף של המוצר התקול והחלפה ללא עלות תוך 10 ימי עסקים.
במקרה כזה, המוצר יוחלף בחדש ותואם.
כל מה שצריך לעשות זה לפנות לשירות הלקוחות שלנו במייל, ונלווה אתכם בתהליך.
שעות הפעילות שירות הלקוחות:
ראשון עד חמישי, בין השעות 8:00-16:00.
אם הבקשה נעשית מעבר לשעות הפעילות, נשמח לטפל בה ביום העסקים הבא.
קרה משהו לא צפוי עם המוצר? לא לדאוג!
במקרה כזה, יש למלא טופס דיווח שנשלח אליכם לאחר יצירת קשר עם שירות הלקוחות.
אנחנו נבדוק את המקרה, ובמידה ואכן יש בעיה, נדאג להשלים את המוצר החסר ללא עלות משלוח או להחליף פריט שניזוק במשלוח – כמובן לאחר תיאום מול חברת השילוח.
שעות הפעילות שירות הלקוחות:
ראשון עד חמישי, בין השעות 8:00-16:00.
אם הבקשה נעשית מעבר לשעות הפעילות, נשמח לטפל בה ביום העסקים הבא.
אנחנו רוצים לתת לכם את האפשרות לבחור את הדרך הנוחה ביותר לקבל את ההזמנה שלכם.
איסוף עצמי:
אם אתם מעדיפים לאסוף את המוצר בעצמכם, נשמח לקבל אתכם!
המוצר יהיה מוכן לאיסוף תוך 3 ימי עסקים מרגע אישור ההזמנה. ברגע שהמוצר מוכן, נעדכן אתכם ונשלח את כל הפרטים שתצטרכו כדי להגיע לאסוף אותו בזמן שמתאים לכם.
משלוח עד הבית:
אם אתם מעדיפים שההזמנה תגיע עד אליכם, אנחנו דואגים לכך. זמן האספקה למוצרים הוא עד 10 ימי עסקים מרגע אישור ההזמנה.
עלות המשלוח משתנה בהתאם למיקום:
אנחנו מזכירים שימי עסקים אינם כוללים שישי, שבת, וחג.
אנחנו מספקים ומייעצים למאות עסקים בכל רחבי ישראל
אנחנו מעוניינים שאתם תצמחו כשאתם צומחים אנחנו בהתאם
אנחנו מאושרים ורשומים כספקים במאגרי משרד הביטחון
יש לנו תו איכות בינלאומי תוכלו לראות את התעודה כאן
בחר אפשרויות למוצר זה יש מספר סוגים. ניתן לבחור את האפשרויות בעמוד המוצר
בחר אפשרויות למוצר זה יש מספר סוגים. ניתן לבחור את האפשרויות בעמוד המוצר
בחר אפשרויות למוצר זה יש מספר סוגים. ניתן לבחור את האפשרויות בעמוד המוצר
בחר אפשרויות למוצר זה יש מספר סוגים. ניתן לבחור את האפשרויות בעמוד המוצר
בחר אפשרויות למוצר זה יש מספר סוגים. ניתן לבחור את האפשרויות בעמוד המוצר
אנחנו מחכים ליצור עבורך את האסטרטגייה הנכונה ביותר לעסק!
וואטצאפ ↖︎
לחצו להתקשרות מהירה ↖︎
דוא״ל משרדי ↖︎
באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookie. בעצם בחירתכם להמשיך ולגלוש, אתם מביעים הסכמה לשימוש מטעמנו בקבצי Cookie. עיינו כאן למידע נוסף.