איך יצרנו אווירה מצמחייה מלאכותית עבור

אתי ניילס בע"מ

אתי ניילס בע"מ

אתי ניילס היא גורו של ביוטי מאז ומתמיד עולם היופי היה חלק בלתי נפרד מיומה ואת זה אפשר לראות במבט ראשון. עוד בצעירותה גילתה אתי עניין רב בתחום היופי והאסתטיקה , דבר אשר משך אותה לעסוק במה שלימים הפך למפעל חייה, קליניקה לטיפולים קוסמטיים ואקדמייה לאיפור קבוע, וכן ליין מוצרים משלה. עדינות שלמות ודיוק הם אבני הדרך שליוו אותה בקריירה שהיא מנהלת

OUR CHALLENGEהאתגרים שלנו

האתגר הראשי בקליניקה של אתי הוא, שהקליניקה כל כך יפה ומושלמת. ואמנם באנו להכניס ירוק אבל נגיעה אחת קטנה יותר והרסנו את הקיים.. לכן הרצון להכניס את הצמחייה המלאכותית לקליניקה בשביל לתת אווירה של רוגע וחמימות מהירוק היתה צריכה להיות מדוייקת מאוד.

THE VICTORYהתוצאה

וואו. זוהי התוצאה, לציין שאתי עפה עלינו לגמרי וצילומים של הפרוייקט מפוזרות ברשתות החברתיות שלה. זה אומר המון מבחינתנו.. אז תהנו מהצילומים שאנחנו עוד הספקנו לצלם..

THE STRATEGYהאסטרטגייה שבחרנו

מה שבחרנו לעשות באופן כללי זה להשתמש בעיצוב הקיים וליצור כהמשך אליו את העיצוב עם הצמחייה המלאכותית. אנחנו לא ניצור סגנון חדש אלא נשב על הקיים וננסה רק להשלים אותו.

בשביל זה השתמשנו בגוונים אך ורק של הירוק שיותאמו באופן מוחלט לצבעים השולטים בקליניקה המושלמת

בואו להיות חלק ממשפחת הלקוחות המרוצים שלנו ונבנה עבורכם אסטרטגיית עיצוב מותאמת עבור החלל העסקי שלכם. נעמוד לרשותכם בליווי צמוד ועד שתיהיו מרוצים.

כלי נגישות

היי, צור איתנו קשר!

אנחנו מחכים ליצור עבורך את האסטרטגייה הנכונה ביותר לעסק!

באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookie. בעצם בחירתכם להמשיך ולגלוש, אתם מביעים הסכמה לשימוש מטעמנו בקבצי Cookie. עיינו כאן למידע נוסף.

בואו לחוות איך יצרנו עבור הלקוחות שלנו את אסטרטגיית העיצוב הנכונה והמדוייקת שבסופה הדיווח על הגדלת הכנסות משמעותית

קטגוריות המוצרים שלנו שישדרגו עבורכם את חלל המרחב העסקי בעיצוב מדוייק שיוצר את האווירה הנכונה