איך יצרנו אווירה מצמחייה מלאכותית עבור

מכבי שירותי בריאות

מכבי שירותי בריאות

כיום מונה "מכבי שירותי בריאות" מעל שני מיליון חברים ונחשבת למוסד בעל השפעה מהותית על מערכת הבריאות בישראל. מכבי מעניקה לחבריה שירותי בריאות ורפואה מגוונים, באמצעות מומחים בכול תחומי הרפואה והבריאות, ובאמצעות רשת מכוני אבחון וטיפול, לרבות "אסותא". שיטת השירות של מכבי מבוססת על בחירה חופשית של הרופא המטפל.

רשימת סניפי מכבי שביצענו בהם פרוייקטים

פינס,גדרה | הדוגית,יבנה | הגבורה ,אשקלון | ברנע,אשקלון | רשב"י,אשדוד | דב גור,אשדוד
עומר | גדרה הצעירה,יבנה | גדרה הצעירה,טיפת חלב | שדרות מנחם בגין,מזכרת בתיה | גיבורי חיל,יבנה

OUR CHALLENGEהאתגרים שלנו

בטיחות המטופלים היא תמיד בראש סדר העדיפויות. במקרה של מרפאת מכבי, המסדרונות הצרים והעומס הרב בתנועת הלקוחות, גרמו לכך שיש לשקול היטב כל תוספת של צמחייה כדי למנוע מפגעים אפשריים.

אחד החששות היה שהצמחים יחסמו את זרימת התנועה הרגלית. זה היה חשוב במיוחד עבור מטופלים עם מוגבלויות שעשויים לדרוש מקום נוסף להסתובב.

למרות האתגרים הנלוים לשילוב צמחייה בסביבה רפואית, עדיין חיוני לעשות זאת. היתרונות של ירק בסביבה קלינית רבים ומתועדים היטב. מחקרים הראו שחשיפה לטבע ולצמחייה יכולה להשפיע חיובית על רווחת המטופל, לרבות הפחתת הלחץ והחרדה, שיפור מצב הרוח ואף זירוז זמני ההחלמה.

במקרה של מרפאת מכבי, המסדרונות הארוכים והצרים וערכת הצבעים המונוטונית שקיימת בהם אווירה סטרילית ולא ידועת פנים שעלולה לתרום לרמות הלחץ והחרדה של המטופלים.

חשוב לא להתעלם מהיתרונות של שילוב צמחייה במסגרות בריאות. תוך תכנון ושיקול דעת מדוקדק, ניתן ליצור סביבה בטוחה ומסבירת פנים המקדמת את רווחת המטופל ומשפרת את האווירה של המרפאה.

THE VICTORYהתוצאה

התוצאה הייתה שילוב מוצלח של צמחייה מלאכותית שהעצימה את האווירה הכללית של המרפאה ושיפרה את חווית המטופל. ובאמצעות החדרת צמחייה מלאכותית הצליחה המרפאה לשבור את המונוטוניות וליצור הסברתית פנים ומרגיעה יותר עבור המטופלים.

כדי למנוע מכשולים כלשהם, סוגי הצמחים שנבחרו בקפידה כדי שהם לא יתפשטו יתר על המידה או יוצרו מחסומים שעלולים להפריע לתנועה.

THE STRATEGYהאסטרטגייה שבחרנו

הבחירה והמיקום של הצמחים תוכנה בקפידה כדי למנוע התפשטות מוגזמת של הצמחים תוך הצגת נוכחותם והוספת צבע.

הכדים נבחרו להשתלב בכיסאות כדי שלא להתבלט יתר על המידה,כדי שהמסדרון ישאר סימטרי וחלק מבחינה ויזואלית ותנועתית ללקוחות. וליצור אווירה הרמונית ומושכת מבחינה ויזואלית.

בנוסף, הצמחים הוצבו בצורה אסטרטגית כדי למנוע מאזורים שיש בהם חשש לצוואר בקבוק. שזהו גורם מכריע נוסף בבטיחות המטופלים והמשתמשים במרחב.

 

בואו להיות חלק ממשפחת הלקוחות המרוצים שלנו ונבנה עבורכם אסטרטגיית עיצוב מותאמת עבור החלל העסקי שלכם. נעמוד לרשותכם בליווי צמוד ועד שתיהיו מרוצים.

כלי נגישות

היי, צור איתנו קשר!

אנחנו מחכים ליצור עבורך את האסטרטגייה הנכונה ביותר לעסק!

באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookie. בעצם בחירתכם להמשיך ולגלוש, אתם מביעים הסכמה לשימוש מטעמנו בקבצי Cookie. עיינו כאן למידע נוסף.

בואו לחוות איך יצרנו עבור הלקוחות שלנו את אסטרטגיית העיצוב הנכונה והמדוייקת שבסופה הדיווח על הגדלת הכנסות משמעותית

קטגוריות המוצרים שלנו שישדרגו עבורכם את חלל המרחב העסקי בעיצוב מדוייק שיוצר את האווירה הנכונה