איך יצרנו אווירה מצמחייה מלאכותית עבור

החברה העירונית לתרבות ולספורט ראשון לציון

החברה העירונית לתרבות ולספורט ראשון לציון

אמנות, מחול, ספורט, יצירה, מדעים, תיאטרון, שפות ועוד… הכל תחת מרכזי הקהילה של החברה העירונית בראשון לציון שפותחים את שעריהם בפני כל אחת ואחד מהתושבים, מתוך כוונה לחדש, להפתיע ולחשוף בפניהם עולמות תוכן מגוונים ואיכותיים.

OUR CHALLENGEהאתגרים שלנו

הרצון של החברה במרכז היה ליצור חיבור זורם וטבעי בין השטח החיצוני לאולם והמתחם המרכזי.

מדובר על אולם גדול שהאווירה בו היתה יותר קרירה ובלי חיבור לטבע ולירוק, לעומת החוץ ששפע בעצים ובצמחייה.

אבל בד בבד עם הרצון, היינו צריכים לשמור על הפונקציונליות של המקום ולא לקבל מקום יפה ומטופח על חשבון היכולת להשתמש בו לצרכים שאליהם הוא נוצר.

THE VICTORYהתוצאה

התוצאה הסופית הייתה מושלמת ומלאת תשבחות מצד המנהלים ומשתמשי המתחם מחיצה יפה ופונקציונלית שעונה על הצרכים במדוייקים ובנוסף לצמחיה הנוספת שפיזרנו ברחבי האולם בכדי ליצור אווירה ירוקה טבעית ונינוחה.

THE STRATEGYהאסטרטגייה שבחרנו

כדי לפתור את האתגר הזה, החלטנו ליצור מסגרת של צמחייה בתוך אדניות לכל היקף האולם, ובכך להמשיך את החוץ לתוך החלל המרכזי תוך שאנו משאירים מרחב ענק שמצד אחד שימושי באותה המידה ומצד השני עטוף בצמחייה ובירוק שופע.

גם עיצוב המחיצה עצמה נשקל בקפידה. עיצוב במרווחים מדודים ומחושבים להתאמת הצורך וכמובן כאלמנט העיצובי, יצרו תחושת אווריריות וקלילות, תוך מתן ההפרדה הדרושה.

בואו להיות חלק ממשפחת הלקוחות המרוצים שלנו ונבנה עבורכם אסטרטגיית עיצוב מותאמת עבור החלל העסקי שלכם. נעמוד לרשותכם בליווי צמוד ועד שתיהיו מרוצים.

כלי נגישות

היי, צור איתנו קשר!

אנחנו מחכים ליצור עבורך את האסטרטגייה הנכונה ביותר לעסק!

באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookie. בעצם בחירתכם להמשיך ולגלוש, אתם מביעים הסכמה לשימוש מטעמנו בקבצי Cookie. עיינו כאן למידע נוסף.

בואו לחוות איך יצרנו עבור הלקוחות שלנו את אסטרטגיית העיצוב הנכונה והמדוייקת שבסופה הדיווח על הגדלת הכנסות משמעותית

קטגוריות המוצרים שלנו שישדרגו עבורכם את חלל המרחב העסקי בעיצוב מדוייק שיוצר את האווירה הנכונה