איך יצרנו אווירה מצמחייה מלאכותית עבור

רשת בתי אבות בית בלב

רשת בתי אבות בית בלב

רשת "בית בלב" מקבוצת מכבי שירותי בריאות, היא החברה הגדולה והמובילה בתחום הטיפול והשירות לאדם המבוגר.

הרשת בעלת וותק של 30 שנה והיא מציעה לבני הגיל השלישי חמישה בתי דיור מוגן איכותיים ומטופחים, בפריסה ארצית ועם גמישות מרבית במסלולי ההצטרפות.

באמצעות מקצועיות ללא פשרות, חיי קהילה עשירים ומגוונים, צוות מיומן, יחס חם ומגוון דירות מפנקות, אנחנו מצליחים לספק לדיירינו חיים איכותיים, עניין, תמיכה וביטחון אישי.

OUR CHALLENGEהאתגרים שלנו

אחד האתגרים שעמדו בפנינו היה הרצון שהצמחייה המלאכותית תיראה מציאותית וטבעית. היות ובסופו של דבר זהו הרצון הטבעי של הדיירים, להיות ברוגע ובאווירה רגועה. מחקרים הראו שחשיפה לאלמנטים טבעיים, כמו צמחים וירק, יכולה להשפיע לטובה על הבריאות הנפשית והפיזית. לשם כך עבדנו בשיתוף פעולה הדוק עם צוות של בית בלב כדי לבחור את סוגי הצמחים המדוייקים ולסדר אותם באופן ייחודי ואת דפוסי הצמחים הטבעיים של צמחים המלאכותיים. היינו כמובן צריכים גם לוודא שהצבעים והמרקמים של הצמחייה המלאכותית יהיו מדויקים ועקביים.

אתגר נוסף שעמד בפנינו הוא גם שהצמחייה המלאה תהיה בטוחה עבור הדיירים בחרנו בקפידה מוצרים שעמידים בפני אש, וביצענו את ההתקנה במצב שלא יוצר סכנת מעידה או בעיות בטיחות אחרות.

THE VICTORYהתוצאה

סוף דבר התוצאה המוגמרת יצרה סביבה יפה ומרגיעה שסיפקה לתושבים תחושת שלווה. הצמחייה המלאכותית נראתה כל כך מציאותית עד שמבקרים הרבה הפתעות לגלות שלא מדובר בצמחים חיים. היינו גאים להיות חלק מהפרויקט הזה ועזרנו ליצור חלל פונקציונלי ואסתטי עבור דיירי בית האבות בית בלב.

התושבים נהנו גם מה יתרונות האסתטיים של הצמחייה המלאכותית. הצמחים הוסיפו פופ של צבע ומרקם לסביבה הסטרילית של בית האבות. הצוות בבית בלב דיווח כי התושבים היו יותר מעורבים ומתעניינים בסביבתם, מה שסייע לשיפור איכות חייהם הכללית.

בנוסף ליתרונות האסתטיים והנפשיים, היו לצמחייה המלאכותית גם יתרונות בית מעשיים לצוות בית האבות. עניין התחזוקה של צמחים חיים יכולים להיות גוזלים זמן יקר בחירת הצמחייה המלאכותית היתה בחירה האידיאלית והמדויקת מכיוון שהיא לא דורשת השקיה, גיזום או דישון, מה שאיפשר לצוות להמשיך לטפל ולדאוג במתן טיפול לבני אדם.

THE STRATEGYהאסטרטגייה שבחרנו

לאורך כל מהלך הפרויקט הצוות עבד בצמוד לצוות בית האבות בית בלב על מנת לקחת את מענה לצרכיהם. השבנו היטב למשוב שלהם וערכנו התאמות לפי הצורך כדי שהתוצאה תהיה מושלמת ומדויקת לצרכיהם.

העבודה היתה מלאת גאווה על כך שאנחנו חלק מהמקום המדהים הזה של בית בלב. שנותן למבוגרים להורים שלנו את המקום החם שאותו הם כה צריכים.. ואנחנו נהיינו חלק מהדבר היפה הזה.

בואו להיות חלק ממשפחת הלקוחות המרוצים שלנו ונבנה עבורכם אסטרטגיית עיצוב מותאמת עבור החלל העסקי שלכם. נעמוד לרשותכם בליווי צמוד ועד שתיהיו מרוצים.

כלי נגישות

היי, צור איתנו קשר!

אנחנו מחכים ליצור עבורך את האסטרטגייה הנכונה ביותר לעסק!

באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookie. בעצם בחירתכם להמשיך ולגלוש, אתם מביעים הסכמה לשימוש מטעמנו בקבצי Cookie. עיינו כאן למידע נוסף.

בואו לחוות איך יצרנו עבור הלקוחות שלנו את אסטרטגיית העיצוב הנכונה והמדוייקת שבסופה הדיווח על הגדלת הכנסות משמעותית

קטגוריות המוצרים שלנו שישדרגו עבורכם את חלל המרחב העסקי בעיצוב מדוייק שיוצר את האווירה הנכונה