איך יצרנו אווירה מצמחייה מלאכותית עבור

מחלקת אנדומטריוזיס ביה"ח שיבא

מחלקת אנדומטריוזיס ביה"ח שיבא

בית חולים שיבא הוא אחד מבתי החולים הגדולים והיוקרים בישראל, המטפל הרפואי ברמה עולמית לחולים מכל העולם. כמוסד רפואי, המיקוד של בית החולים הוא במתן עזר הטוב ביותר למטופליו, וזה כולל יצירת סביבה שנותנת ריפוי ורווחה.

OUR CHALLENGEהאתגרים שלנו

אחת הדרכים שבית חולים שיבא רוצה להשיג שירות נעלה למטופליו היא באמצעות שילוב צמחייה מלאכותית במסדרונות ובאולמות הכנסים של בית החולים והפעם גם במחלקת אנדומטריוזיס.

שיקולי עיצוב הצמחייה המלאכותית במסדרונות ובמות הכנסים של בית החולים שיבא נשקל בקפידה כדי שתהיה לה השפעה חיובית על המטופלים.

המטרה היתה ליצור אווירה מרגיעה שתעזור להפחית מתח וחרדה.

THE VICTORYהתוצאה

מטופלים וצוות כאחד מדווחים על תחושת נינוחות ונינוחה יותר בנוכחות הצמחייה. האווירה המרגיעה שיצרה הצמחייה סייעה להקטין מתח וחרדה, שמשפיעים באופן פעיל על זמני ההחלמה של המטופל.

בנוסף להשפעתה על החולים, לצמחייה המלאה הייתה גם חיוביות על מוראל הצוות. הסביבה המרגיעה שיצרה הצמחייה סייעה סביבת עבודה חיובית ותומכת יותר, שתורגמה בטיפול טוב יותר בחולים. חיסכון עלויות. אחד היתרונות של שימוש בצמחייה מלאכותית בסביבות בריאות הוא החיסכון בעלויות שהיא יכולה לספק.

צמחים חיים דורשים תחזוקה שוטפת, כולל השקיה, גיזום ודישון. הפעלת בצמחייה מלאכותית מבטל את הצורך במשימות תחזוקה אלו, שעלולות לגזול זמן ולעלות. בנוסף לחיסכון בעלויות הכרוכות בתחזוקה,

שילוב הצמחייה המלאכותית במסדרונות ובאולמות הכנסים של בית החולים שיבא נחל הצלחה מסחררת. האווירה המרגיעה שיצרה הצמחייה השפיעה לטובה על המטופלים והצוות כאחד, עוזרת להפחית מתח וחרדה ולקדם ריפוי ורווחה. החיסכון בעלויות הכרוכות בשימוש בצמחייה מלאכותית היה גם משמעותי, מה שגרם לו לפתרון מעשי וחסכוני.

THE STRATEGYהאסטרטגייה שבחרנו

המטרה היתה ליצור סביבה טבעית ומרגיעה שתעזור לרופאים ולצוות להרגיש יותר רגועים ונינוחים. הצמחייה המלאכותית נבחרה מכמה סיבות, ביניהן עמידה, תחזוקה מזערית ומראה ריאליסטי. הצמחייה המלאכותית תוכננה להצבה במקומות אסטרטגיים ברחבי בית החולים, לרבות במסדרונות ובאולמות הכנסים.

הצמחייה נבחרה כדי להשלים את העיצוב הקיים בבית החולים, והצבעים והטקסטורות נבחרו בקפידה ליצירת עיצוב מגובש והרמוני. תגובות השפעה של נוכחות הצמחיה המלאכותית במסדרונות ובאולמות הכנסים של בית החולים שיבא הייתה חיובית מאוד.

בואו להיות חלק ממשפחת הלקוחות המרוצים שלנו ונבנה עבורכם אסטרטגיית עיצוב מותאמת עבור החלל העסקי שלכם. נעמוד לרשותכם בליווי צמוד ועד שתיהיו מרוצים.

כלי נגישות

היי, צור איתנו קשר!

אנחנו מחכים ליצור עבורך את האסטרטגייה הנכונה ביותר לעסק!

באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookie. בעצם בחירתכם להמשיך ולגלוש, אתם מביעים הסכמה לשימוש מטעמנו בקבצי Cookie. עיינו כאן למידע נוסף.

בואו לחוות איך יצרנו עבור הלקוחות שלנו את אסטרטגיית העיצוב הנכונה והמדוייקת שבסופה הדיווח על הגדלת הכנסות משמעותית

קטגוריות המוצרים שלנו שישדרגו עבורכם את חלל המרחב העסקי בעיצוב מדוייק שיוצר את האווירה הנכונה