איך יצרנו אווירה מצמחייה מלאכותית עבור

בית יעקב החדש אשדוד

בית יעקב החדש אשדוד

בית יעקב החדש באשדוד הוא אחד מן המובילים בין בתי הספר לבנות מהמגזר החרדי בעיר אשדוד.צוות מורות מהטובות בארץ ושמעו הולך ומגיע עד קצוות הארץ.

OUR CHALLENGEהאתגרים שלנו

בבתי ספר בכלל ישנו אתגר שאי אפשר להתעלם הן מבחינת רצון הצוות והן מדאגה כנה לבנות בית הספר.. לאתגר הזה קוראים "בטיחות". בבתי ספר היכן שהילדים לומדים, רצים ומשחקים, קל מאוד ליפול למלכודת הבטיחות.

כך גם בבית הספר בית יעקב באשדוד הרצון הראשוני של הצוות היה.. תצרו לנו גדר של צמחייה על בסיס גרם מדרגות כדי למנוע מילדים לטפס על הגדר. שכן מצב הגדר הקיים לא עמד בתקן משרד החינוך.

האתגר הראשון שעמד בפנינו היה להמציא עיצוב ירוק שימנע וירחיק את התלמידות מהגדר ושלא יסתכנו בטיפוס עליו. תוך שמירה על המראה וההיבט הכללי של איזור המדרגות ובית הספר.היינו צריכים לחשוב על ההגדרה, בסוג הצמחייה שבה יש להשתמש ובמרווח בין הצמחים כדי שזה יהיה מדויק ונכון למקום ולילדים

האתגר השני היה להתקין את הצמחייה לכל אורך גרם המדרגות. דבר שמצריך תכנון וביצוע קפדניים כדי שהצמחים יותקנו באופן שלא יחסום את גרם המדרגות או יהווה סכנה בטיחותית לילדים משתמשים בו.

צריכים לקחת בחשבון את סוג הצמחים שיתאימו לאזור מבחינת ההתפרסות של הצמח, הגובה והצבע וכמובן כמות אור השמש הישירה עליהם.

בטיחות ואסתטיקה שזורים להם..

THE VICTORYהתוצאה

את הברכות, קיבלנו אנחנו. את התמונות צילמנו ואותם נשאיר לכם.. אז תהנו..

THE STRATEGYהאסטרטגייה שבחרנו

יצרנו הדמייה חכמה של כלל חלקי חדר המדרגות ומכל הזוויות האפשריות, ההדמייה נתנה לנו מסגרת מקיפה, שבה יכולנו לאמוד את היקף המדרגות והעיקר את היחס שלהם כלפי שאר בית הספר, ומה יצא לנו?

הבנו, שבסוף, הכל פשוט. עם חומרים נכונים מטובי היבואנים ועם צוות התקנה מושלם אפשר ליצור חגיגה של בטיחות ויופי אינסופי.

כלומר, לאחר ההדמייה, פשוט לא עבדנו יותר מידי, הכל זרם בצורה המופלאה ביותר והתוצאות לפניכם.

בואו להיות חלק ממשפחת הלקוחות המרוצים שלנו ונבנה עבורכם אסטרטגיית עיצוב מותאמת עבור החלל העסקי שלכם. נעמוד לרשותכם בליווי צמוד ועד שתיהיו מרוצים.

כלי נגישות

היי, צור איתנו קשר!

אנחנו מחכים ליצור עבורך את האסטרטגייה הנכונה ביותר לעסק!

באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookie. בעצם בחירתכם להמשיך ולגלוש, אתם מביעים הסכמה לשימוש מטעמנו בקבצי Cookie. עיינו כאן למידע נוסף.

בואו לחוות איך יצרנו עבור הלקוחות שלנו את אסטרטגיית העיצוב הנכונה והמדוייקת שבסופה הדיווח על הגדלת הכנסות משמעותית

קטגוריות המוצרים שלנו שישדרגו עבורכם את חלל המרחב העסקי בעיצוב מדוייק שיוצר את האווירה הנכונה