איך יצרנו אווירה מצמחייה מלאכותית עבור

בית מלכה בני ברק

בית מלכה בני ברק

בית יעקב בית מלכה בבני ברק הוא אחד המוסדות מן המובילים והותיקים בנוף בתי הספר לבנות בבני ברק ובארץ בכלל. צוות מורות מהטובות בארץ ואיכות תלמידות ידועה

OUR CHALLENGEהאתגרים שלנו

בקומת המשרדים של בית הספר הייתה התחלה של מערך שלם שמתחיל בבית יעקב בית בבני ברק ובעתיד הקרוב יסתיים במערך של כל בתי הספר של חסידות בעלזא הרצון והאתגר הם להפוך את כלל המוסדות למזמינים ומחוברים לירוק ולשלווה הניסכת מהם.

בקומת המשרדים היו פחות הפרעות מבחינתנו לעצב את מערך העציצים כמו שרצינו.

THE VICTORYהתוצאה

התוצאה הייתה מהממת. הצמחייה המלאכותית הוסיפה תחושת חיים וחיוניות לקומת המשרדים, וגרמה לו להרגיש כאילו היה חלק מבית הספר במשך שנים. הצמחים הוצבו בצורה אסטרטגית ברחבי החלל, ויצרו מחסומים ומוקדים טבעיים שמשכו את העין והוסיפו עניין לסביבה.

אבל המבחן האמיתי להצלחה אלו העובדים במקום, שהתלהבו מתוספת הצמחים. רבים העירו כמה יותר זמין ונוח להרגיש את החלל עם הצמחייה במקום. למרות שהם נמצאים בחוץ.

זה הוסיף נופך נחוץ של טבע לקומה, וגרם לה להרגיש כמו חלל פנים ונוח לסגל העובדים במקום. ההיענות החיובית של המערכת היא עדות לחיוב וחשיבותה ביצירת סביבת למידה חיובית.

THE STRATEGYהאסטרטגייה שבחרנו

בית הספר עבד עם צוות המעצבים שלנו כדי ליצור מערכת צמחייה מלאכותית מותאמת אישית שתשתלב בצורה חלקה עם העיצוב של המשרדים. התכנון הכללי של מגוון סוגי צמחים, לרבות עצים, שיחים וצמחים פורחים, כולם מחומרים איכותיים שיעמדו בתנאי מזג האוויר ויראו מציאותיים.

וכמו שאנחנו עושים תמיד, דאגנו לצמחים ממיטב היבואנים כאלה שעונים על כל התקנים המחמירים ביותר.

בואו להיות חלק ממשפחת הלקוחות המרוצים שלנו ונבנה עבורכם אסטרטגיית עיצוב מותאמת עבור החלל העסקי שלכם. נעמוד לרשותכם בליווי צמוד ועד שתיהיו מרוצים.

כלי נגישות

היי, צור איתנו קשר!

אנחנו מחכים ליצור עבורך את האסטרטגייה הנכונה ביותר לעסק!

באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookie. בעצם בחירתכם להמשיך ולגלוש, אתם מביעים הסכמה לשימוש מטעמנו בקבצי Cookie. עיינו כאן למידע נוסף.

בואו לחוות איך יצרנו עבור הלקוחות שלנו את אסטרטגיית העיצוב הנכונה והמדוייקת שבסופה הדיווח על הגדלת הכנסות משמעותית

קטגוריות המוצרים שלנו שישדרגו עבורכם את חלל המרחב העסקי בעיצוב מדוייק שיוצר את האווירה הנכונה