איך יצרנו אווירה מצמחייה מלאכותית עבור

בית יעקב גור חפציבה

בית יעקב גור חפציבה

בית יעקב גור חפציבה בבית שמש מונה כ 300 תלמידות בנות של חסידי גור בבית שמש ומהווה אבן תמך לקהילת החסידים בעיר

OUR CHALLENGEהאתגרים שלנו

הפרויקט נוצר בהשראת הצורך ליצור סביבה בטוחה ואטרקטיבית עבור התלמידות, הצוות והמבקרים בבית הספר. זיהינו שגדר האבן מסביב לבית הספר היא מאפיין בטיחות חשוב, אך חסר לה את הגובה הדרוש כדי למנוע מהבנות לטפס עליה. זיהינו גם שהגדר אינה אסתטית ואינה משקפת את האופי התוסס והצבעוני של בית הספר.

שוב בית ספר ושוב עניין הבטיחות שתופס את עיקר התשומת לב שלנו ושל המנהלים במקום.. אי אפשר לשחק במקרים שישנן מאות בנות שיכולות להיתקל בסכנה כזו או אחרת.

אז יצאנו לדרך.

THE VICTORYהתוצאה

הפרויקט זכה להצלחה רבה וקיבלנו משוב חיובי מקהילת בית הספר. הצמחייה הצבעונית באדניות לא רק שיפרה את הבטיחות והאסתטיקה של סביבת בית הספר אלא גם יצרה סביבה מסבירת פנים ומזמינה יותר לכולם. הפרויקט הוא עדות למחויבות שלנו ליצור סביבות בטוחות, אטרקטיביות ופונקציונליות עבור לקוחותינו.
לסיכום, הפרויקט בבית יעקב גור חפציבה מדגים את היתרונות של שילוב צמחייה מלאכותית בסביבה בית ספרית. על ידי יצירת סביבה בטוחה ואטרקטיבית, אנו יכולים לשפר את חווית התלמיד הכוללת, להוביל לשביעות רצון, נאמנות מוגברת ובסופו של דבר להצלחה.

THE STRATEGYהאסטרטגייה שבחרנו

כדי לתת מענה לבעיות אלו, תכננו צמחייה צבעונית באדניות שהותקנו לאורכה של הגדר. האדניות התמלאו במגוון צמחים מדליקים וצבעוניים שהוסיפו פופ של צבע לסביבה. הצמחים נבחרו בקפידה על מנת להבטיח שהם בטוחים לילדים ואינם מהווים כל סיכון בריאותי.
האדניות הוצבו בצורה אסטרטגית כדי ליצור מעטפת בטיחותית מסביב לבית הספר, למנוע מהילדים לטפס או לשחק על הגדר. הצמחייה הצבעונית שימשה גם מחסום ויזואלי, ויצרה סביבה אטרקטיבית ומזמינה יותר לתלמידים, לצוות ולמבקרים בבית הספר.

בואו להיות חלק ממשפחת הלקוחות המרוצים שלנו ונבנה עבורכם אסטרטגיית עיצוב מותאמת עבור החלל העסקי שלכם. נעמוד לרשותכם בליווי צמוד ועד שתיהיו מרוצים.

כלי נגישות

היי, צור איתנו קשר!

אנחנו מחכים ליצור עבורך את האסטרטגייה הנכונה ביותר לעסק!

באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookie. בעצם בחירתכם להמשיך ולגלוש, אתם מביעים הסכמה לשימוש מטעמנו בקבצי Cookie. עיינו כאן למידע נוסף.

בואו לחוות איך יצרנו עבור הלקוחות שלנו את אסטרטגיית העיצוב הנכונה והמדוייקת שבסופה הדיווח על הגדלת הכנסות משמעותית

קטגוריות המוצרים שלנו שישדרגו עבורכם את חלל המרחב העסקי בעיצוב מדוייק שיוצר את האווירה הנכונה